FAQ

Vi har svarat på de vanligaste frågorna nedan, finner du ändå inte något svar är du varmt välkommen att skicka oss ett e-mail.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse, har min beställning gått igenom?

Ibland strular det tekniska till sig i samband med högt tryck på hemsidan, har du kommit vidare och betalningen har gått igenom så har din order med all sannolikhet gjort det också. Är du däremot osäker så kan du maila oss på hej@barnmode.se så hjälper vi dig.

Hur gör jag för att ändra min order?

Vi kan endast ändra din order om din beställning ännu inte har packats, vänligen maila oss snarast möjligt på hej@barnmode.se eller via chatt.

Jag ångrar min beställning, vad gäller?

Enligt konsumentlagen gäller ångerrätt i 14 dagar, detta innefattar dock att produkten är oanvänd och återfås i samma skick, lika välpaketerad som när den kom och i originalförpackning. För att göra en retur kontaktar du oss på order@barnmode.se med fullständiga uppgifter som ordernummer och varan det gäller så hjälper vi dig.

Vart är min order?

Vi packar och skickar dina varor inom 24 timmar och beräknad leveranstid är 2 – 3 helgfria vardagar. Skulle din order mot förmodan ännu inte dykt upp vänligen kontakta oss på order@barnmode.se med ditt ordernummer så kan vi spåra ditt paket.

Vad gör jag om jag erhållit en trasig försändelse?

Har ditt paket fått en transportskada är det viktigt att du behåller allt emballage och innehåll, så att vi vid behov kan granska det. Maila sedan order@barnmode.se och ange reklamation i ämnesraden samt ange ditt ordernummer. Skriv vilken produkt det gäller och bifoga gärna en bild av skadan så återkopplar vi till dig snarast.

Skicka oss ett e-mail